Spring naar inhoud
logo
Gemeente
Amsterdam

Buurtbudget Zuid | Rijnbuurt-Oost / Kromme Mijdrechtbuurt 2023

Veelgestelde vragen

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar buurtbudgetzuid@amsterdam.nl

Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden!

Ik ben geen bewoner van de Rijnbuurt-Oost / Kromme Mijdrechtbuurt, maar wil wel graag een plan insturen. Kan dat?

Ja, dan kan. Iedereen mag een plan insturen als het een plan is voor de Rijnbuurt-Oost / Kromme Mijdrechtbuurt. De bewoners van de Rijnbuurt-Oost / Kromme Mijdrechtbuurt bepalen uiteindelijk welke plannen er in hun buurt worden uitgevoerd.

Ik woon in de Rijnbuurt-Oost / Kromme Mijdrechtbuurt maar heb geen stemcode ontvangen, hoe kan ik alsnog meedoen?

Het kan zijn dat de bezorging van de brieven vertraging heeft opgelopen. Ook kan het zijn dat je in de Basisregistratie Persoonsgegevens (BRP) een 'indicatie geheim' en/of adresblokkade hebt. In dat geval hebben we uw adresgegevens niet kunnen opvragen en heeft u geen stemcode ontvangen. Had u wel een brief moeten krijgen en heeft u die bij aanvang van de stemfase nog steeds niet gekregen? Mail dan naar buurtbudgetzuid@amsterdam.nl.

Ik ben niet zo handig met computers. Kan ik mijn plan op een andere manier indienen?

Als u het lastig vindt om online te stemmen, vraag dan hulp van vrienden, familieleden of buren. Ook kunt u voor hulp bellen met 06 1481 4074. Houdt dan de brief met de persoonlijke stemcode bij de hand.

Ik heb een plan ingediend, maar ik wil mijn plan graag wijzigen. Kan dat?

U kunt uw plan aanpassen zolang de planindienfase loopt. U moet hiervoor ingelogd zijn met het e-mailadres waarmee u uw plan heeft ingestuurd.

Lukt het niet mail dan naar buurtbudgetzuid@amsterdam.nl en dan helpen we u graag verder.

Hoe veilig is deze site?

De gemeente neemt beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken.

Meer weten over privacy en beveiliging van persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.

Hoe veilig is deze site?

De gemeente neemt beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken.

Meer weten over privacy en beveiliging van persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.

Waarom heb ik geen wachtwoord nodig om in te loggen?

Uit gebruiksvriendelijkheid werkt deze site zonder wachtwoorden. U hoeft geen wachtwoord te onthouden om toegang te hebben tot de site. Bovendien vinden wij het veel veiliger om geen wachtwoorden op te slaan van onze gebruikers. Op die manier kunnen wij de privacy het beste waarborgen.

Inloggen kan nu door via de knop ‘aanmelden’ direct rechts onder de menubalk uw e-mailadres in te vullen. U ontvangt dan een e-mail met een link waarop u kunt klikken (een zogeheten login-token), waarna u ingelogd bent. Dit hoeft u maar één keer te doen, want hierna blijft u bij elk volgend bezoek aan de site gewoon ingelogd!

Waarom is de inlog/registratielink maar 48 uur geldig?

Voor uw eigen veiligheid is de link in de ontvangen e-mail maar 48 uur geldig. Na registratie herkent onze server telkens wanneer u inlogt weer dat u het bent. Wel zo makkelijk!

De site werkt niet. Waar moet ik dit melden?

Vervelend dat u problemen ondervindt met de site. We willen dit zo snel mogelijk oplossen. Mail naar buurtbudgetzuid@amsterdam.nl. Vertel kort waar het mis gaat (welke stap in het proces) met, indien mogelijk, een screenshot van de foutmelding/de pagina. Vertel ook op welk apparaat dit gebeurt (computer, tablet of telefoon) en in welke internet browser (chrome, internet explorer, firefox, safari, etc). Hoe vollediger u uw probleem omschrijft, hoe sneller we u kunnen helpen.

Login om verder te gaan

Hou mij op de hoogte




Geef mij een nieuwe code

Annuleren